Kutya lábfájdalom

2022.10.16.

Kedves doktornő!
Van egy 3 éves keverék fiú kutyánk! Kb 2 hete kűzdünk láb fájdalommal. Injekció beadása után sokat javul. 2-3 vagy 4 napig jó, utána kezdődik előről az egész. Egyik napról a másikra kezdődött a dolog, egy rossz ugrás következtében. Synomax szirupot kap a kutyus napi 2,5 ml. Lehet a rossz ugrás miatt ez a visszatérő fájdalom.? Kb 1 hónappal ezelőtt, megcsípte egy pók a kutyát, fel dagadt az arca! Ügyeleten injekciót kapott+ 5 napig gyógyszert kellett neki adni, prednizolon tabletta!Lehet a csípés következménye esetleg? Vagy a prednizolon mellékhatása? Válaszát köszönöm szépen 😊

Az egy hónappal korábbi pókcsípés, majd prednizolon kezelés szinte bizonyosan nem okozhat visszatérő sántaságot.

Majdnem biztosak lehetnek abban, hogy a rossz ugrás után tapasztalt sántítás sérülés következménye. Nem tudom, hogy melyik lábára sántít a kutya, még kevésbé, hogy a láb mely részén történhetett a sérülés, és az milyen jellegű – de amennyiben 2 hete csak a fájdalom csillapító injekció hatásának idején tünetmentes a kutya, akkor úgy tűnik, hogy nem rendeződik magától a probléma.

A kutya ortopédiai kivizsgálása (fizikális vizsgálatok, képalkotók, esetleg egyéb kiegészítő vizsgálatok) segíthet felderíteni az okot. Ezek után lehet megbeszélni a megoldásokat.

  • Keverék

Cím: 1221 Budapest, Kossuth L. u. 52.
Tel.: (06–1) 229–3865
Fax: (06 1) 482-0086
Nyitvatartás: H-P 8–20, Szo 9–12.

e-mail:
[email protected]
[email protected]

Megközelíthető:
33, 114, 213, 214, 133E jelzésű autóbusszal
47-es villamossal (a végállomástól, a Városház tértől pár perc séta)
vonattal a Déli Pályaudvartól Budafok megállóig

Kisállatkozmetika:
Fegyverneki (Kiss) Orsolya: 06-70/385-2513
Lakner Petra: 06-20/959-5993